loading...
چالب جدید جورواجور
رسول ابـــر بازدید : 38 13 سال پیش نظرات (0)

آیا می دانید 90% افرادی که از طرح قرمز ایرانسل استفاده می کنند... از بی خوابی رنج می برند؟

یکی به رفیقش می گه : شنیدم تو ظرف شستن به زنت کمک می کنی؟ زن ذلیل! می گه خب مگه چیه . اونم تو رخت شستن به من کمک می کنه

کلمه مادر و زن هر دو کلمه مقدسی هستند .ولی پناه بر خدا از موقعی که این دو کلمه یکجا تلفظ شود .


جوانی که می خواست ازدواج کند . هر دختری که پیدا می کرد مادرش نمی پسندید.این موضوع را با یکی از دوستانش در میان گذاشت.رفیقش گفت : دختری پیدا کن که شبیه مادرت باشد . جوان پس از جستجوی زیاد دختر مورد نظر را پیدا کرد که شبیه مادرش بود. وقتی مادرش دختر را دید پسندید ولی موقعی پسر دختر را به پدر نشان داد . پدرش خیلی ناراحت شد و گفت : اصلا قابل تحمل نیست .


زنی زشت روی شوهر را گفت : به من بگو از میان خویشانت که به این خانه می آیند به که روی نمایم و از که رو بپوشانم ؟ شوهر آهی بلند کشید و گفت: زن تو روی از من بپوش به هر که خواهی بنمای.


زن حامله ای رو به پسر 8 ساله خود کرده و گفت : افشین جون دوست داری برادر کوچولو برایت بیاورم یا خواهر کوچولو . افشین : مامان اگه برایت اشکالی ندارد یک سگ پشمالو بیاور . کامبیز پسر همسایه هم دارد.

دو تا دختر داشتند با هم صبحت می کردند. دختر اولی می‌پرسه: تو چرا اینقدر به نامزدت علاقه نشون میدی؟
دختر دومی میگه: میدونی، آخه اون پولداره، ... مهربونه، ... پولداره، ... جوونه، ... پولداره، ... قد بلنده، ... پولداره ...

به بچه خسیسه میگن: وقتی میری سر یخچال، خوراكی چی میخوری؟
میگه: كتک!

غضنفر وقت مرگش وصیت می‌کنه که: من خودم سی سال نماز خواندم، نمی‌خواد برام سی سال نماز بخوانید فقط سی سال وضو بگیرید، چون همیشه یادم می‌رفت وضو بگیرم!

غضنفر داشت با دوتا خر فوتبال بازی می‌کرد. بهش میگن چرا با خرها فوتبال بازی می‌کنی؟
میگه: اینها آنقدر هم خر نیستند تا حالا دوتا گل به من زده‌اند!

از یک دختر بچه دبستانی می‌پرسند: دوست داری چکاره بشی؟
میگه: دوست دارم عروس بشم!

غضنفر آشغال میره تو چشمش ساعت 9 میاد دم در!

غضنفر نفس نفس زنان از دستشویی میاد بیرون، ازش می‌پرسند: مگه كوه كندی؟
میگه: نه كوه ساختم!

خواننده تو عروسی میگه: خانوما، آقایون، دستا بالا، می‌خواهیم بریم بندر! ترکه داد میزنه: كجا؟ ما تا شام نخوریم هیچ‌جا نمیریم!!!

از یه ترکه می پرسن دوست داری توی تاکسی با کی بشینی؟ میگه با یه دختر خوش قد و بالا وخوشگل و قد بلند با نامزدش. میگن واااا اخه برای چی بانامزدش ؟ میگه اخه میچسبن به هم جا برای من باز می شه!!!

خطبه ی عقد رشتیا : النکاح السنتی ، و بعدش خوش به حال امتی ، فقط لطفا نوبتی ، اووووی اصغر نزن جلو غربتی!!!

رشتیه به دوستش: یه جا بلدم شام میدن! مشروب میدن! تریاک میدن! آخرش هم 30000 تومن میدن!! دوستش میگه: کجاست؟!! میگه: خودم نرفتم زنم رفته بلده!!!

دوست دختر پسره : عزیزم اگه یه بوسم بکنی قول میدم تا آخرش باهات باشم . دوست پسر دوختره : ممنون از هشدارت!!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 204
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 157
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 215
  • بازدید ماه : 289
  • بازدید سال : 1,018
  • بازدید کلی : 13,818