loading...
چالب جدید جورواجور
رسول ابـــر بازدید : 30 13 سال پیش نظرات (0)

سومین پیام : ..... در ماه نیست.

چهارمین پیام : من خسته شدم دارم بر میگردم.

پنجمین پیام : من باید اینجا چیكار كنم؟

ششمین پیام : یه دونه كارت شارژ 2000 تومنی ایرانسل بفرستید تا بازم پیام بدم.

هفتمین پیام : مقداری آب بر روی كره زمین مشاهده میشود، احتمال وجود حیات است.

هشتمین پیام : بنزینم تموم شده كارت سوخت بفرستید.

نهمین پیام : جون مادرتون اینقدر مسخرم نكنید.

دهمین پیام : دارم سقوط میكنم، زیر پامو خالی كنین.

یازدهمین پیام : من از این بالا روی اسرائیل تف كردم!

دوازدهمین پیام : بازی ایران و كره یك یك شد.

سیزدهمین پیام : هیچ چیز قابل مشاهده نیست !!!!! به دلیل نور زیادی كه از مرقد ... می آید كور شدیم . فعلا نور اذیت می كنه و 4 پیام در راه از بین رفت.

هجدهمین پیام : اینجا تاریكه من میترسم

نوزدهمین پیام : به ناهید و زهره هشدار داده شد حجاب خود را رعایت كنند

بیستمین پیام : به علت لایی كشی بین ماهواره ها ، سرعت غیر مجاز و مسافر كشی بازداشت شدم.

بیست و یكمین پیام : نام كهكشان راه شیری به بزرگراه شیخ فضل الله نوری تغییر دادم.

بیست و دومین پیام : یك امامزاده بین زحل و مریخ كشف شد.

بیست و سومین پیام : به ناهید و زهره اخطار داده شد حجاب خود را رعایت كنند.

بیست و چهارمین پیام : ارتباط نا مشروع بین بهرام و زهره خبر داد.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 204
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 83
  • بازدید ماه : 157
  • بازدید سال : 886
  • بازدید کلی : 13,686