loading...
چالب جدید جورواجور
رسول ابـــر بازدید : 47 13 سال پیش نظرات (0)

تصویر کنید ؛ با ذوق و شوق فراوان و البته هزینه ای فراوان تر ، گوشی موبایل خود را خریداری کرده اید! اما یک غفلت کوچک کافی است تا با افتادن گوشی در داخل جوی آب و یا حتی سرویس بهداشتی (99% مواقع!) تمامی امید و آرزوهای شما نابود شود! تصور به این موضوع نیز بسیار دردناک است! اما نه! اندکی صبر کنید! هنوز تا نابود شدن کامل گوشی زمان زیادی مانده! در این ترفند قصد داریم تا با معرفی یک ترفند خارق العاده روشی را معرفی کنیم که گوشی شما اگر یک دوش حسابی هم گرفته باشد نجات پیدا کند! ترفندی که در عین حال عجیب اما کاربردی است!
توجه: برای خواندن ادامه ترفند بر روی ادامه متن کلیک کنید.

رسول ابـــر بازدید : 88 13 سال پیش نظرات (0)
روش فرمت کردن صحیح گوشی های موبایل سیمبیان که شامل کلیه گوشی های موبایل نوکیا میشود اگر نوکیا دارید حتما این اموزش رو در کامپیوتر خود ذخیره کنید تا در وقت نیاز به راحتی خودتون تعمیر گر موبایل خودتون باشید روش بسیار اسانی هستش!
ادامه مطلب ::>>
رسول ابـــر بازدید : 55 13 سال پیش نظرات (0)

چند ترفند برای مكالمه مجانی(رایگان) با تلفن همراه
چند ترفند جدید و قدیمی برای مکالمه مجانی (رایگان با موبایل) که میتونید این ترفند هارو از میهن دانلود بخونید.!!!(هم ترفند جدید هم قدیمی پس حرفه ای ها بد فکر نکند برای استفاده کاربران گزاشته شده)
توجه: خواندن ترفند های مکالمه رایگان در ادامه مطلب.

رسول ابـــر بازدید : 68 13 سال پیش نظرات (0)

اموزش فرمت موبایل روش عمومی برای تمامی گوشی های موبایل :نوکیا,سونی اریکسون,سامسونگ,موتورولا,سیمنس.اموزش جالبی هستش با کد های مخفی فرمت کردن که روی تمامی موبایل ها کار میکنه ترفند موبایل اختصاصی سایت میهن دانلود
توحه: خواندن ترفند فرمت عمومی موبایل در ادامه مطلب.

رسول ابـــر بازدید : 73 13 سال پیش نظرات (0)
آیا برای شما نیز پیش آمده که به هنگام نصب ویندوز XP ، شماره سریالی در اختیار نداشته باشید؟ یا شماره سریال را فراموش کرده باشید؟ و یا حتی شماره سریال مخصوص ویندوز XP نیز بیابید اما با آن هم نتوانید کاری از پیش برید؟ در این ترفند قصد معرفی یک سریال جادویی را داریم که با استفاده از آن میتوانید تمامی ویندوزهای XP را رجیستر کنید! مهم نیست ویندوز مربوط به چه سالی باشد ، با این شماره سریال هر ویندوزی را میتوانید نصب کنید. جالب اینکه اگر این شماره سریال را به خاطر بسپارید ، از این پس اگر بخواهید برای هر کس ویندوز نصب کنید از نظر او فردی نابغه محسوب خواهید شد ، چرا که گویی تمامی شماره سریالهای ویندوز XP را حفظ هستید! در صورتی که خودتان میدانید از همان سریال جادویی استفاده کرده اید.
رسول ابـــر بازدید : 51 13 سال پیش نظرات (0)

حتمأ برای شما نیز پیش آمده که در محیط ویندوز با پیغام خطا یا Error ی روبرو شوید. حال ممکن است قصد داشته باشید متن این Error را Copy و در جایی Paste کنید. به فرض قصد داشته باشید علت پدید آمدن این Error را در انجمنهای مختلف مطرح کنید ، طبعأ نیاز به وارد کردن متن Error نیز دارید. اما همان طور که میدانید به مانند متون دیگر داخل ویندوز نمیتوان متن Error ها را نیز توسط موس انتخاب و سپس کپی کرد. در این ترفند قصد داریم راهی بسیار ساده اما کاربردی برای Copy و Paste کردن متن Error ها در محیط ویندوز به شما معرفی کنیم.

رسول ابـــر بازدید : 34 13 سال پیش نظرات (0)

 بی شك وقتی قصد خرید یك تلفن همراه را داشته باشید ، یكی از مواردی كه نگران آن هستید اطمینان از صحت عملكرد تلفن و قسمت های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری آن است و سعی می كنید امكانات مختلف آن را از قبیل دوربین و اسپیكر آن را تست كنید .

اما هیچگاه نخواهید توانست یك تست كامل را در همان لحظه از گوشی انجام دهید .

اما اینبار قصد معرفی ترفندی مخفی را در گوشیهای سونی اریسكون داریم كه با استفاده از آن قادرید تا یك تست كامل از گوشی خود و اطمینان از صحت عملكرد قطعات مختلف نرم افزاری و سخت افزاری ، از قبیل : دوربین ، صفحه نمایش ، لرزاننده (ویبره) ، فلاش ، اسپیكر ، میكروفون ، صفحه كلید ، LED های گوشی ، رادیو و … به عمل آورید .

همچنین با استفاده از این ترفند قادرید تا از نو یا دست دو بودن تلفن همراه و همچنین اصلی یا تقلبی بودن تلفن همراه اطلاع یابید !

رسول ابـــر بازدید : 56 13 سال پیش نظرات (0)
 

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که شارژ باطری تلفن همراهتون به اتمام رسیده و دسترسی به پریز برق برای شارژ تلفن همراه خود ندارید اما کاری پیش اومده و قصد دارید تا یک تماس کوتاه با تلفن همراهتون بگیرید .
در این مواقع چه می کنید ؟
به دنبال تلفن های همگانی می روید ؟ یا از کسی درخواست می کنید تا با تلفن همراه وی اقدام به برقراری تماس کوتاه خود کنید ؟
اگر از گوشی های سونی اریکسون استفاده می کنید ، ما پیشنهاد بهتری داریم …

 استفاده از ترفند مخفی ای که در تلفن های همراه سونی اریکسون موجود است ، قادرید تا هنگامی که حتی شارژ باطری تلفن همراه خود به اتمام رسیده باشد و حتی تلفن همراه شما روشن نیز نمی شود اقدام به روشن کردن تلفن همراه خود کنید و به اندازه یک یا دو تماس کوچک و اضطراری با آن برقرار کنید .
این ترفند در مواقع خطر و یا حادثه که احتیاج به اورژانس و یا پلیس داشته باشید و تلفن همراه شما نیز شارژ نداشته باشد بسیار حیاتی و کاربردی خواهد بود .

ابرتیره

رسول ابـــر بازدید : 60 13 سال پیش نظرات (0)

اینم اس ام اس های باحال

.:: خواند این اس ام اس ها به کودکان زیر ۵۷ سال و زنان ، مردان و پسران ، دختران توصیه نمیشودSmiley ::.

یه یارو زنگ میزنه پیتزا فروشی میگه یه پیتزا می خواستم. فروشنده میگه . به نام ... ؟ یارو میگه . آخ آخ . ببخشید .به نام خدا , یه پیتزا می خواستم

.:.:.:. WwW.AbreTireh.mihanblog.CoM .:.:.:.

از طرف می پرسند چرا پرنده ها زمستان از شمال به جنوب پرواز می کنن ؟ میگه : آخه من امتحان كردم..... پیاده خیلی راهه

.:.:.:. WwW.AbreTireh.mihanblog.CoM .:.:.:.

پسره رو ختنه می کنن می گن باید دامن بپوشی. می گه نامردا مگه چقدشو بریدین؟

.:.:.:. WwW.AbreTireh.mihanblog.CoM .:.:.:.

به تركه میگن: چرا قبض آب و برقو دوست داری، میگه: چون روش نوشته: مش ترك گرامی

ادامه مطلب

رسول ابـــر بازدید : 38 13 سال پیش نظرات (0)

دو تااصفهانی دراز كشیده بودند یكیشون داشته خمیازه می كشیده اون یكی میگه داداش تا دهنت بازه لطفا این اصغر ما رو هم صدا بزن

آیا می دانید 90% افرادی که از طرح قرمز ایرانسل استفاده می کنند... از بی خوابی رنج می برند؟

یکی به رفیقش می گه : شنیدم تو ظرف شستن به زنت کمک می کنی؟ زن ذلیل! می گه خب مگه چیه . اونم تو رخت شستن به من کمک می کنه

ادامه مطلب >>>>>>

تعداد صفحات : 21

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 204
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 762
  • بازدید کلی : 13,562